وبکاست

0 %
وبکاست
طراحی و پشتیبانی سایت
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • محل شرکت :
    ایران ، تهران
  • شماره همراه :
    09216045595
وردپرس
HTML & CSS
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و پشتیبانی سایت شما
  • مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت
  • مشاوره در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ

کسب و کار شما به سایت نیاز دارد؟

آگوست 1, 2022

کسب و کار شما نیاز به سایت دارد؟

 شما صاحب هر شغلی که باشید فرقی نمی کند. بلکه مهم این است که باید ابتدا هدف خود را از راه اندازی سایت بدانید. آیا می خواهید با طراحی سایت مشابه دیجی کالا، اقدام به فروش اینترنتی محصولات کنید؟ آیا می خواهید با طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت آرایشی، برندسازی انجام دهید؟ شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کرده اید یا جزو افرادی هستید که شغل سنتی خود را دارید اما می خواهید بخشی از آن را وارد فضای وب کنید. به هر حال راه اندازی وب سایت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

تا چند سال اخیر شاهد کاربرد محدود وب سایت ها بودیم و افراد تمایلی نداشتند که خرید خود را به طور غیرحضوری انجام دهند و یا نمونه کارهای یک شرکت را به شکل دیجیتالی تماشا کنند. اما امروزه تقریبا همه ما امور مختلف زندگی را از طریق سایت ها، اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی و … انجام می دهیم. به جرات می توان به این سوال که ” چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند ؟ ” پاسخ داد و آن هم این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما در هر شغلی که باشید می توانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه کنید.

به دنبال فروش محصولات هستید؟

اگر بخواهیم یک کسب و کار سنتی را با کسب و کار دیجیتال مقایسه کنیم باید بگوییم که اگر شما برای فروش محصولات خود، اقدام به راه اندازی یک شعبه یا مغازه کنید افراد محدودی از حضور شما مطلع می شوند. معمولا این افراد از نظر جغرافیایی در نزدیکی شما هستند و افرادی که در منطقه جغرافیایی شما حضور ندارند به دلیل دور بودن مسافت، امکان خرید محصولات شما برای آن ها وجود نخواهد داشت و ترجیح می دهند برای رفع نیازهایشان به فروشگاه های نزدیک تر مراجعه کنند. اما در خصوص کسب وکارهای دیجیتالی این موضوع وجود ندارد.

اگر بخواهید محصولات خود را با طراحی سایت فروشگاهی ارزان یا بسیار پیشرفته و مدرن به فروش برسانید محدودیت های جغرافیایی هیچ معنا و مفهومی ندارند. زیرا برای مشتری هیچ فرقی نمی کند که مسافت شما از منطقه جغرافیایی او چقدر است. او می تواند تنها با چند کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را پیدا کند و خرید خود را انجام دهد.

به دنبال ارائه خدمت هستید ؟

تا همین چند سال پیش برای برگزاری یک دوره آموزشی یا راه اندازی یک شرکت نیاز داشتیم که یک فضا اجاره کنیم و هزینه بالایی بابت آن بپردازیم. اما امروزه اگر در یک حوزه تخصص دارید و می توانید خدمات ویژه ای به مشتری ارائه کنید با راه اندازی سایت دیگر نیازی به خرید یا اجاره فضا نخواهید داشت. زمانی که سایت را راه اندازی می کنید کافیست تا یکبار خدمات خود مانند دوره های آموزشی را در آن قرار دهید و از کاربران بخواهید تا از آن ها دیدن کنند. اگر کاربران تمایل به استفاده از دوره های آموزشی شما داشته باشند با چند کلیک می توانند به درگاه های پرداخت آنلاین متصل شوند و بعد از پرداخت مبلغ دوره، لینک های دانلود را دریافت کنند.

کسب و کار شما به سایت نیاز دارد؟ وبکاست

می خواهید برندسازی انجام دهید؟

امروزه برندسازی حرف اول را می زند. شما در هر حرفه ای که باشید می توانید به یک برند تبدیل شوید. مثال فروشگاه دیجی کالا را به خاطر بیاورید. اکنون دیجی کالا در حوزه فروشگاه های اینترنتی تبدیل به یک برند شده است و هنگامی که نام خرید اینترنتی را می شنوید نخستین اسمی که در ذهنتان تداعی می شود دیجی کالاست!

تقریبا برای همه ما پیش آمده که برای پیدا کردن پاسخ سوالاتمان، خرید مایحتاجمان و … عبارتی را در گوگل جستجو می کنیم. گوگل صدها و هزاران صفحه و لینک را در اختیار ما قرار می دهد تا با وارد شدن به هر کدام از آن ها بتوانیم نیاز خود را برطرف کنیم. هنگامی که به دفعات وارد یک سایت مشخص شوید و به خوبی پاسخ سوالات خود را پیدا کنید آن سایت تبدیل به برند می شود. راهکارهای مختلفی برای برندسازی وجود دارد که به مرور زمان باعث می شود ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند. برندسازی شامل دو نوع برندینگ شخصی و سازمانی می باشد.

می خواهید از طریق محتوا کسب درآمد کنید؟

چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند ؟ آیا افرادی که هیچ گونه محصول یا خدمتی برای فروش ندارند نیز می توانند صاحب وب سایت باشند؟ قطعا پاسخ مثبت است. گاهی محصول خاصی برای فروش ندارید اما تمایل دارید در یک زمینه مشخص فعالیت کنید. در این شرایط می توانید به طراحی سایت فکر کنید. به طور مثال تمایل دارید در حوزه برندینگ شخصی برای پزشکان کار کنید. با تحقیق درباره جامعه هدف می توانید موضوعات مورد علاقه پزشک موردنظر را تهیه و در سایت قرار دهید. پزشک بعد از مدتی شناخته تر می شود و کسب و کار او رونق بیشتری پیدا می کند.

می خواهید با مشتری در ارتباط باشید؟

اگر شما به عنوان مدیر یک فروشگاه فیزیکی در حال فعالیت هستید و تمایل دارید که یک شعبه در دنیای دیجیتال هم راه اندازی کنید باید بگوییم که طراحی سایت برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. شاید فروشگاه هایی که در دنیای فیزیکی فعالیت می کنند اطلاعات زیادی از مشتریان خود نداشته باشند. اما به کمک سایت می توانند اطلاعات زیادی مانند نام، نام خانوادگی و … را کسب کنند. در این شرایط می توانید به مناسبت های مختلف مانند اعیاد، تولد مشتریان و تخفیفات برای آن ها پیام بفرستید و اطلاع رسانی های لازم را انجام دهید.

ارسال شده در مجله وبکاست، طراحی سایتبرچسب ها:
درج دیدگاه
تمامی حقوق این وب سایت برای وبکاست محفوظ است