وبکاست

0 %
وبکاست
طراحی و پشتیبانی سایت
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • محل شرکت :
    ایران ، تهران
  • شماره همراه :
    09216045595
وردپرس
HTML & CSS
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و پشتیبانی سایت شما
  • مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت
  • مشاوره در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو محلی چیست؟

سپتامبر 18, 2022

سئو محلی

سئو محلی بسیار تحت تاثیر بازاریابی آنلاین محلی است. سئوی محلی باعث ترویج کسب و کار برای مشتریان محلی بوده و باعث شده دقیقا مشتریان محلی بتوانند براحتی کسب و کار شما را پیدا نمایند.

موتورهای جستجو سرویس هایی جهت سئو محلی ارائه می نمایند و باعث شده میلیون ها مشتری همه روزه بتوانند کسب و کارهای محلی خود را براحتی پیدا نمایند.

سئو محلی چیست؟

در سئوی محلی گوگل برای نتیجه مورد جستجوی کاربر، موقعیت کاربر را با استفاده از IP او تشخیص داده و نتایج خود را بر این اساس ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر بهترین رستوران را جستجو کنیم، گوگل به ما نزدیکترین نتیجه را با توجه به موقعیت مکانی ما ارائه می‌دهد. این امر کمک می‌کند تا کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی که در حال جستجو هستند، ارائه دهند. همانطور که گفته شد مکان جغرافیایی افراد با استفاده از IP قابل شناسایی است؛ اما مکان جغرافیایی کسب‌وکار یا همان وبسایت با رعایت چند نکته ساده و مشخص تعیین می‌شود.

اشتباهات متداول سئو محلی

برداشتن قدم های اشتباه می تواند رتبه سایت شما را کاهش دهد و یا حتی موجب جریمه از طرف گوگل و پنالتی شدن سایت شما شود، در این قسمت به بعضی اشتباهات متداول در سئو محلی می پردازیم.

۱)عدم استفاده از کد تلفن شهر

نام و نام خانوادگی، آدرس، کد شهر یکی از ویژگی های مهم در رتبه بندی جستجوی محلی می باشد. اگر زمانی که شماره تلفن خود را وارد سایت می کنید کد شهر را وارد نکنید یکی از موارد موثر در سئو محلی را از دست داده اید.

۲)اضافه نکردن آدرس سایت

گوگل آدرس های پستی را شناسایی می کند، اگر در صفحه تماس سایت خود از کروکی برای نمایش محل خودتان استفاده کرده اید حتما آدرس را به صورت متنی اضافه کنید چون گوگل قادر به درک کروکی سایت شما نمی باشد.

۳)اهمیت ندادن به سرعت سایت

گوگل علاقه مند به ارائه بهترین نتیجه به مخاطبان است. سایت شما باید به سرعت لود شود و بالا بیاید تا تجربه کاربری خوبی در ذهن مخاطب ایجاد شود. سرعت بالا و محیطی کاربر پسند از دید موتورهای جستجو بسیار با اهمیت است.

۴)فعالیت نداشتن در شبکه های اجتماعی

یکی از معیارها ی مهم برای رتبه بندی سایت از دید گوگل اشتراک کذاری مطالب می باشد که یکی از ویژگی های مهم در سئو محلی می باشد.

اسلایدر سئو محلی (local seo) چیست؟

 گوگل در بالای نتایج جستجو کادری را نمایش می‌دهد که شامل تصاویر برخی مکان‌های مرتبط است. به این کادر اسلایدر محلی گفته می‌شود. از آنجا که اسلایدر سئو در بالای نتایج جستجو و به شکلی متمایز از آن‌ها نمایش داده می‌شود، بیشتر به چشم کاربران می‌آید. در نتیجه حضور در این جایگاه می‌تواند نرخ کلیک بالایی برای یک وب سایت فراهم کند.

چرا سئوی محلی مهم است؟

بیشتر از همیشه افراد به دنبال نتیجه‌های محلی‌ در موتور جستجو هستند. موتورهای جستجو جایگزین دفترچه تلفن‌ها و صفحات زرد شده اند. همچنین گوگل و دیگر نتایج جستجو توجه بیشتری را به جستجوی محلی دارند. اگر شما موردی را در گوگل جستجو کنید، نتایجی را ارائه می‌دهد که مربوط به یک مکان خاص بر اساس آدرس IP کاربر است. اگر شما یک شهر یا منطقه خاص را در جستجوی خود ذکر کنید، گوگل جستجوی خود را محدود کرده و مکان‌های خاصی را جستجو می‌کند. سئوی محلی می‌تواند کارهای زیادی برای کسب‌وکار شما انجام دهد و می‌تواند در رتبه‌بندی شما تاثیر بگذارد.

10 دلیلی که سئو محلی باعث شده جذب مشتریان جدید به کسب و کارها بیشتر شود:

1- بطور متوسط 64 درصد مشتریان محلی در اینترنت بدنبال کسب و کارهای جدید هستند

2- تعداد جستجوی های محلی طی این چند ساله حدود 58 درصد رشد داشته است.

3- جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع می باشد.

4- درصد زیادی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می شوند.

5- گوشی های هوشمند که از اینترنت استفاده می نمایند دائما در حال اضافه شدن هستند.

6- بازگشت سرمایه در سئو محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی، بسیار سریعتر است.

7- تنها 10 درصد از کسب و کارها محل خود را در Google place ثبت کرده اند.

8- بسیاری از فرصت های کسب و کار محلی رایگان هستند.

9- حدودا  خوانندگان روز نامه های محلی بین 40 تا 80درصد افت داشته اند.

10- حدود 70درصد از مشتریان به کسب و کارهای محلی اعتماد دارند.

سئو محلی چیست وبکاست
ارسال شده در سئو، مجله وبکاستبرچسب ها:
درج دیدگاه
تمامی حقوق این وب سایت برای وبکاست محفوظ است