وبکاست

0 %
وبکاست
طراحی و پشتیبانی سایت
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • محل شرکت :
    ایران ، تهران
  • شماره همراه :
    09216045595
وردپرس
HTML & CSS
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و پشتیبانی سایت شما
  • مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت
  • مشاوره در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ

جذب مشتری با تکنیک های طراحی سایت

جولای 31, 2022

جذب مشتری با تکنیک های طراحی سایت

جذب مشتريان جديد ممکن است کمي دلهره‌آور به نظر برسد. مخصوصا درست پس از ايجاد يک کار و کسب جديد در دنياي پر از رقابت امروز. اما اجازه ندهيد شما را وحشت‌زده کند. در ادامه چند روش جذب مشتریان ر بررسی میکنیم. 

1.وب‌سايت و بلاگي جذاب داشته باشيد.

داشتن وب‌سايتي زيبا و بهينه که در پيمايش در آن آسان باشد بسيار مهم است. در کنار توصيه‌ي دوستان و خانواده، جست‌وجوي آن‌لاين روشي است که بيش‌تر مشتريان جديد شما را پيدا خواهند کرد. با جست‌وجوي کليد واژه‌هاي مربوط به کار و کسب شما، مشتريان جديد با وب‌سايت شما روبه‌رو مي‌شوند. در آن‌جا، مي‌توانند خلاصه‌اي از تجارت شما را بخوانند، تصاوير و توضيحات محصولات و خدمات شما را ببينند و هم‌چنين اطلاعات مورد نياز براي تماس با شما را بيابند.

 مطمئن شويد که اطلاعات مفيد به راحتي يافت مي‌شود و شامل همه‌ي مواردي (محل، شماره تماس، ايميل، ساعات کاري) است که مشتريان ممکن است نياز داشته باشند. گذشته از وب‌سايت زييا، بلاگ‌ها تقريبا از اهميت يک‌ساني برخوردارند. آن‌ها فرصتي براي نوشتن مطالبي فراهم مي‌کنند که مشتريان مي‌توانند بخوانند و در مورد آن نظر دهند. نظرات، بينش ارزش‌مندي به شما مي‌دهد و هم‌چنين مي‌توانيد به آن‌ها پاسخ دهيد و رابطه‌ي خوبي با مشتريان ايجاد کنيد.

2. در شبکه‌هاي اجتماعي حساب کاربري ايجاد کنيد.



بر اساس يک مطالعه، 80% مردم در اينستاگرام حداقل دنبال‌کنننده‌ي يک کار و کسب هستند. فعاليت در شبکه‌هاي اجتماعي، آگاهي از برند (Brand Awareness) شما را کمک مي‌کند چرا که تقريبا نيمي از مردم جهان داراي حساب‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي هستند.
هم‌چنين به شما امکان مي‌دهد با مشتريان خود ارتباط برقرار کنيد و نشان مي‌دهد که شخصي حقيقي در پست نام تجاري شما وجود دارد. نظرات‌شان را بخواهيد، مطالبي که ممکن است از آن لذت ببرند اشتراک‌گذاري کنيد و موارد مرتبط را پيدا کنيد. اين‌گونه است که با مشتريان خود ارتباط برقرار مي‌کنيد و به برند خود وجه‌ي انساني مي‌بخشيد.
رسانه‌هاي اجتماي هم‌چنين فرصت خوبي براي کسب ترافيک بدون پرداحت هيچ‌گونه هزينه‌اي فراهم مي‌کنند. با يک پروفايل جذاب در اينستاگرام، افراد به سرعت علاقه‌مند مي‌شوند از لينک وب‌سايتي که در بايو گذاشته‌ايد ديدن کنند.

3.  پيشنهادات رايگان و مسابقات

شبکه هاي اجتماهي هم‌چنين مي‌توانند براي پيشنهادات رايگان و برگزاري مسابقات اسفاده شوند. آن‌ها راهي عالي براي به دست آوردن مشتريان جديد و قرارگرفتن در معرض ديد هستند و هم براي تجارت شما و هم براي مشتريان مفيدند. از شبکه‌هاي اجتماعي براي ارائه‌ي نمونه‌هاي رايگان از محصول خود يا حتي ارسال رايگان استفاده کنيد. افرادي که شما را دنبال مي‌کنند، پست‌هاي شما را با افراد ديگر به اشتراک مي‌گذارند و در معرض ديد قرار مي‌دهند و شايد حتي مشتريان وفادار جديد نيز براي شما فراهم آورند.

اجراي مسابقات مختلف تقريبا در همه‌ي شبکه‌هاي اجتماهي اتفاق مي‌افتد که براي دنبال‌کنندگان سرگرم‌کننده است و به شکل بالقوه مي‌تواند به جذب دنبال‌کننده‌ي جديد منجر شود. مطمئن شويد که جايزه‌ي مسابقه مربوط به برند شما باشد چرا که اين اصلي‌ترين دليل دنبال کردن شما توسط مخاطبان است. انواع مختلفي از مسابقات وجود دارد: مسابقه‌ي عکس، مسابقه‌ي کپشن، مسابقاتي که افرادي کامنت‌گذار يا لايک کننده برنده مي‌شوند، مسابقات راي‌گيري و بسياري موارد ديگر.

4. بهينه‌سازي موتور جست‌وجو (SEO)

آيا براي برند خودد وب‌سايتي طراحي کرده‌ايد اما هيچ کليکي دريافت نمي‌کنيد؟ اين يعني شما به سئو يا بهينه‌سازي موتورهاي جست‌وجو نياز داريد که شامل تکنيک‌ها و استراتژي‌هاي متعددي‌ست که هدف آن‌ها بهبود موقعيت شما در موتورهاي جست‌وجو است. با داشتن وب‌سايتي با سرفصل‌ها و پيوندهاي با کيفيت، محتواي بهينه و منحصر به فرد و بدون خطاهاي دستوري، موتورهاي جست‌وجو وب‌سايت شما را در درياي وب‌سايت‌هاي جعلي به عنوان وب‌سايتي مشروع تشخيص مي‌دهد. دو نوع بهينه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو وجود دارد: سئوي on-page و سئوي off-page.

سئوي on-page شامل استفاده‌ي صحيح از کلمات کليدي، عناوين، تگ‌ها، URLها و موارد ديگر است. سئوي off-page مربوط به لينک‌هاي داخل و خارج از وب‌سايت شماست. يعني وجود لينک‌هايي دروب‌سايت شما از ساير وب‌سايت‌ها و هم‌چنين برعکس.

جذب مشتری با تکنیک های طراحی سایت وبکاست

5.  بررسي مشتريان

تعامل با مشتريان از اهميت قابل توجهي برخوردار است. در بلاگ خود به افراد پاسخ دهيد، ايميل خود را به طور مرتب بررسي کنيد، در نظرات حساب‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي خود (فيس‌بوک، اينستاگرام، توييتر و …) فعال باشيد.
اين نه تنها باعث ايجاد اعتماد مي‌شود، بلکه به آن‌ها انگيزه مي‌دهد تا نظرات خوبي بذارند که در صورت خوانش ديگران، شايد حتي تصميم بگيرند به کسب و کار شما فرصت دهند. GMB يا Google My Business يک سرويس رايگان براي کار و کاسب است که در آن مي‌توانيد اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را ارائه دهيد و همچنين مشتريان مي‌توانند نظرات خود را بنويسند. اما منبع بهتر نظرات و توصيه‌ها، شبکه‌هاي اجتماعي است.

6.  توصيف مشتريان

اگر مشتري براي امتحان کردن کار و کسب شما مردد است، يک تجربه‌ي خوب و توصيه صادقانه از سوي مشتري نشان مي‌دهد که تجارت شما قابل اعتماد است. اگر توصيفات آن‌ها داراي احساس يا داستان باشد، احتمال بيش‌تري وجود دارد که مشتري جديدي را متقاعد کند تا محصول شما را امتحان کند. يک نظر از طرف مشاغل ديگر اعتبار را نشان مي‌دهد ، اينکه شما مايل به هم‌کاري هستيد و با ديگران به خوبي کار مي‌کنيد. 

دريافت اين توصيفات بسيار آسان است: کافي است با يک مشتري وفادار يا کار و کسبي که با آن کار کرده‌ايد صحبت کنيد و از آن‌ها بخواهيد که آيا مايل‌اند چند جمله در مورد تجربه‌ي خود با نام تجاري شما بنويسند. مي‌توانيد يک توصيف در صفحه‌ي اول وب سايت خود، صفحه‌ي محصول، يک صفحه‌ي توصيف اختصاصي، بلاگ خود و حتي بروشور قرار دهيد.

ارسال شده در مجله وبکاست، طراحی سایتبرچسب ها:
درج دیدگاه
تمامی حقوق این وب سایت برای وبکاست محفوظ است