وبکاست

0 %
وبکاست
طراحی و پشتیبانی سایت
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • محل شرکت :
    ایران ، تهران
  • شماره همراه :
    09216045595
وردپرس
HTML & CSS
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و پشتیبانی سایت شما
  • مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت
  • مشاوره در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

سپتامبر 13, 2022

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

برای پیدا کردن کلمات کلیدی اصولی و مناسب برای هر محصول ساده ترین روش و پر کاربرد ترین آن استفاده از مرورگر یا موتور جستجوگر گوگل است. کلمات کلیدی در سئو بسیار مهم بوده و تاثیر آن با فروش بیشترو میزان بازدید از صفحه محصول شما رابطه مستقیم دارد. پس باید آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید فزوش بیشتری را داشته باشید.

انتخاب کلمه کلیدی مهمترین و اولین اقدامی است که هر استراتژی سئو و بازاریابی به آن نیاز دارد. همانطور که می دانید بدون داشتن عبارات کلیدی مناسب، به هیچ عنوان امکان ندارد که بتوانید در گوگل رتبه خوبی کسب کنید.

چرا باید از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم؟

پست هایی که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی نوشته میشوند با پست های دیگه وبلاگ متفاوت هستند به این صورت که محتوایی که برای آن جستجوی کلمات کلیدی انجام شده تنها به یک سوال و حواشی آن سوال پاسخ داده میشود.

انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول با مرورگر گوگل

برای شروع کار وارد صفحه سرچ گوگل شوید و در قسمت کادر اسم محصول را بدون ثبت کد یا ویژگی محصول تایپ کنید و صبر کنید تا موتور جستجو به شما کلمات پر بازدید و محبوب را نمایش بدهد. بعد از گذشت چند ثانیه برای شما کلمات مترادف و مشابه آن چیزی که تایپ کردید نمایش داده می شود. بدین ترتیب کلماتی که مناسب با محصول شما هستند را انتخاب کنید و در متن خود به تعداد مناسب تکرار نمایید.

روش دوم برای به دست آوردن کلمات مناسب و پیشنهادی نوشتن نام محصول در قسمت سرچ گوگل و زدن دکمه enter است. در این بخش صفحات مختلفی در رابطه با کلمه تایپ شده شما برایتان نمایش داده می شود.

با رفتن به قسمت انتهایی صفحه کادر هایی با شکل بیضی مشاهده می کنید که در داخل آن کلماتی مشابه با آن چیزی که شما سرج کردید نمایش داده می شود. این کلمات همان کلمه هایی هستند که برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردارند و محبوبیت بالاتری دارند لذا بیشتر سرچ می شوند.

دلایل اهمیت انتخاب کلمه کلیدی مناسب

انتخاب کلمه کلیدی مناسب که حجم جستجوی بالایی دارد، تنها برای بهبود سایت کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که لیست عبارت های کلیدی که در متن محتوای سایت خود استفاده می کنید، تطابق کاملی با ماهیت برند شما داشته باشند. در اینجا نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب اهمیت زیادی پیدا می کند.

نکات مهم در پیدا کردن کلمات کلیدی

1– از آن جایی که کلمات کلیدی در سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند به یاد داشته باشید تعداد کلمات محصول ثبت شده شما نباید بیشتر از 6 کلمه باشد.

2 – برای تعیین اسم اصلی محصول باید از فرمول زیر تبعیت کنید تا دچار مشکل نشوید.

اسم محصول + ویژگی مهم تر محصول + مدل یا کد اختصاصی محصول

مانند : ظرف شکلات خوری + چوبی + p68

3 – کلمه کلیدی اصلی در دو سر تیتر اول و دوم باید قرار بگیرند که اولی در حالت H1 و دومین تیتر در حالت H2 تنظیم شود.

4 – تکرار کلمه اصلی محصول در 400 کلمه محتوا، بین 3 الی 4 بار مناسب است.

5 – تکرار کلمات کلیدی فرعی در 400 کلمه محتوا، 3 بار مناسب می باشد.

6 – برای اضافه کردن کلمات کلیدی باید به ازای هر 100 کلمه محتوا یک عدد کلمه کلیدی را افزایش بدهید.

چگونگی یافتن کلمه کلیدی

برای یافتن کلمه کلیدی ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که از آنها میتوانید برای تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید.

کلمات کلیدی سرچ شده در گوگل

ابزار کلمات کلیدی گوگل | گوگل کیوورد پلنر ( google keyword planner )

ابزار تحقیق کلمه کلیدی keywordtool.io

انتخاب کلمات کلیدی مناسب وبکاست
ارسال شده در مجله وبکاست، سئوبرچسب ها:
درج دیدگاه
تمامی حقوق این وب سایت برای وبکاست محفوظ است