وبکاست

0 %
وبکاست
طراحی و پشتیبانی سایت
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • محل شرکت :
    ایران ، تهران
  • شماره همراه :
    09216045595
وردپرس
HTML & CSS
سئو و تولید محتوا
دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی و پشتیبانی سایت شما
  • مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت
  • مشاوره در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ

الگوریتم فرد چیست؟

سپتامبر 11, 2022

الگوریتم فرد چیست؟

الگوریتم فرد Fred Algorithm یکی از الگوریتم‌‌های فعال گوگل است که در سال ۲۰۱۷ به کمک دیگر الگوریتم‌‌های گوگل آمد. گوگل برای حفظ آرامش کاربران و با توجه به نوع تخلفاتی که در انجام می‌‌گیرد، هر چند وقت یک بار الگوریتم‌‌های خود را به روز رسانی می‌‌کند و در صورت لزوم الگوریتم جدیدی را استخدام می‌‌کند.

هدف الگوریتم فرد

1.محتوای بی‌کیفیت

الگوریتم فرد نیز مانند الگوریتم پاندا بر روی محتوا حساس می‎باشد اما اهداف اصلی آن بیش‌تر بر کیفیت محتوا می‌باشد. توجه کنید که به هیچ عنوان از محتوای بی هدف در سایت خود استفاده نکنید چرا که برخی افراد برای افزایش رتبه سایت خود اقدام به تولید محتوای بی‌هدفی می‌کنند که نتیجه برعکسی را برای سایت خود به ارمغان می آورند و با جریمه‌های گوگل روبه‌رو می‌شوند. توجه کنید تا محتوایی که در سایت خود قرار می‌دهید کوتاه و کم حجم و بی‌کیفیت نباشد.

2.فریب زدن کاربران

طراحی سایت هایی که با استفاده از کلید واژه‌های جذاب مخاطب را جذب سایت کرده اما هیچ توضیحی درباره آن کلید واژه ارائه نکرده‌اند و یا با روش‌های مختلفی اقدام به فریب دادن کاربران و موتورهای جستجو می‌کنند را شناسایی کرده و اقدام به جریمه سایت مورد نظر می‌کنند.

3.تبلیغات‌های بیجا

از آن‌جایی که صاحبان سایت فقط به فکر کسب درآمد خود می‌باشند از همه‌جای وب سایت خود استفاده می‌کنند تا تبلیغات‌ مختلف قرار ‌دهند و هیچ توجهی به رضایت و راحتی کاربران ندارند که به این صورت نه تنها بسیاری از کاربران خود را از دست خواهند داد بلکه با جریمه‌های گوگل هم روبه رو خواهند شد.

4.ریسپانسیو نبودن

طراحی وب سایت‌هایی که واکنش گرا نیستن یعنی در نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نمی‌شود. نیمی بیش‌تر از کاربران کارهای روزمره خود را با استفاده از موبایل و تبلت انجام می‌دهند اگر سایت شما به خوبی برای آن‌ها نمایش داده نشود بسیاری از کاربران خود را از دست خواهید داد.

5.تجربه کاربری

یکی دیگر از موارد مهمی که در الگوریتم فرد باید به آن بپردازیم تجربه کاربری افراد می‌باشد همانطور که مطلع هستید روز به روز تغییرات زیادی در دنیای اینترنت به وجود آمده که به تجربه افراد می‌افزاید. اگر افراد از این تجربه‌ها استفاده نکنند نتایج خوشایندی را پیش رو نخواهند داشت.

دلیل طراحی الگوریتم فرد Fred چه بود؟

الگوریتم‌‌های گوگل با هدف مبارزه با تخلفات اینترنتی طراحی شده‌‌اند. هر کدام از آن‌‌ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند ولی موضوع اصلی این است که روش‌‌های انجام جرم‌‌ها متفاوت هستند و به دلیل متفاوت بودن آن‌‌ها برای مبارزه با هر کدام نیاز به شخصی متخصص است.

تبلیغات، یکی از مواردی است که گوگل برای داشتن یک سئوی خوب، استفاده از آن را مجاز می‌‌داند ولی متاسفانه مدیران سایت برای رسیدن به رتبه‌‌های بالا در صفحات جستجو تصمیم گرفتند که قوانین استفاده از این روش را نقض کنند. آن‌‌ها برای رسیدن به هدف خود شروع به ساخت تبلیغات و لینک‌‌های بیش از حد در سایت‌‌های خود و دیگر سایت‌‌ها کردند.

اهمیت گوگل فرد چطور متوجه شویم که توسط الگوریتم فرد جریمه شده‌ایم؟

الگوریتم فرد سایت‌های بسیاری را جریمه کرده است. در واقع سایت‌های بسیاری بودند که پس از به وجود آمدن الگوریتم فرد جایگاه و رتبه خود را از دست دادند برای متوجه شدن این موضوع می‌توانید با سایت seroundtable.com لیست سایت‌هایی را که پس از الگوریتم فرد رتبه پایینی را دریافت نموده‌اند را مشاهده کنید. پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که طراحی سایت‌هایی که در این لیست قرار گرفته‌اند از محتوای ضعیف و بی کیفیت همچنین تبلیغات زیاد و واکنش گرا نبودن برخوردار می‌باشند.

الگوریتم فِرِد وبکاست
ارسال شده در مجله وبکاستبرچسب ها:
درج دیدگاه
تمامی حقوق این وب سایت برای وبکاست محفوظ است